palayesazan

ساخت وبلاگ

شرکت تولیدی و صنعتی پالایه سازان فرآیند توس درسال 90 با هدف قطع وابستگی صنایع مختلف در زمینه فیلترهای مورد نیاز سیستمهای تصفیه مایعات تاسیس گردیده است. کارخانه پالایه سازان فرایند توس با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و همگام با تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در این راه گام نهاده است. در این راستا علاوه بر تأمین نیاز بخش خانگی ، موفق به همکاری با صنایع مختلف از جمله پالایشگاهها، پتروشیمی ها، نیروگاهها و آب شیرین کن ها در نقاط مختلف ایران گردیده است.

پالایه سازان فرایند توس

یکی از محصولات پرکاربرد کارخانه پالایه سازان فرایند توس تولید فیتر ممبران یا غشایی است. در ادامه مطلب در باره فیلترهای این کارخانه بیشتر توضیح می دهیم.

استفاده از فیلتراسیون غشا در تصفیه فاضلاب

درباره فیلترهای شرکت پالایه سازان فرایند توس

فیلتراسیون غشایی فرآیندی است که برای حذف میکروارگانیسم ها یا ذرات از سوسپانسیون استفاده می شود. غشاهای کاملاً ساده مانع برخی مواد شده و به دیگران اجازه عبور می دهند. فرآیند تحت فشار یا خلاuum است و از لایه ای از مواد متخلخل برای حذف ذرات از سوسپانسیون استفاده می شود. جداسازی غشایی بدون گرمایش کار می کند که در مقایسه با سایر روش ها باعث صرفه جویی در انرژی می شود. فرآیند جداسازی کاملاً فیزیکی است و می توان از هر دو بخش (نفوذ و احتباس) برای فرایندهای بعدی استفاده کرد.

انواع فیلترهای پالایه سازان توس

به طور کلی ، چهار نوع غشای اصلی وجود دارد: میکروفیلتراسیون ، اولترافیلتراسیون ، نانو فیلتراسیون و اسمز معکوس. انتخاب غشا، و در نتیجه اندازه منافذ ، به هدف فیلتراسیون بستگی دارد که می تواند ضد عفونی کردن ، نمک زدایی ، حذف آلی یا نرم شدن آب و فاضلاب باشد. انواع غشاها را می توان به دو زیر مجموعه تقسیم کرد:

1. عملیات کم فشار: میکروفیلتراسیون (منافذ 0/1 میکرومتر) و اولترافیلتراسیون (منافذ 0،01 میکرومتر)
2. عملیات فشار بالا: نانو فیلتراسیون (منافذ 0.001 میکرومتر) و اسمز معکوس (<0.001 میکرومتر <)

فیلتر پالایه سازان فرایند توس


تصفیه فاضلاب صنعتی
فناوری غشا در صنایع مختلف ، از صنایع غذایی گرفته تا صنایع دارویی و صنایع اتمام فلزات ، به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

غشا بسیار انعطاف پذیر است و می تواند به عنوان یک پیش درمانی یا به عنوان منبع اصلی درمان استفاده شود. بعلاوه ، هم نفوذ و هم ماندگار می توانند برای اهداف فرآیند دوباره استفاده شوند.

به عنوان نمونه از فیلتراسیون غشایی به عنوان پیش تصفیه perkolat در یکی از پروژه های Aquardens استفاده می شود ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. در این مثال قبل از اینکه جریان با تبادل یونی و SCWO تصفیه شود ، از نانو فیلتراسیون برای حذف ذرات از جریان استفاده می شود. از اسمز معکوس برای ایجاد آب نرم و یا در ترکیب با تبادل یونی برای بدست آوردن آب از بین رفته استفاده می شود.

مزیت فیلتر پالایه سازان فرایند توس چیست؟

1. انعطاف پذیری - فیلتراسیون غشایی طیف وسیعی از برنامه ها را پوشش می دهد. می تواند به عنوان یک درمان پیش و اصلی برای تعلیق استفاده شود.
2. نیاز کم به انرژی در مقایسه با سایر فن آوری ها ، که منجر به هزینه کمتری برای هر متر مکعب تیمار می شود
3. غیر شیمیایی، به این معنی که این فرآیند فاقد مواد افزودنی است. تمیز کردن در محل (CIP) با استفاده از مواد شیمیایی ضروری است ، اما مقدار کمی ضایعات است.

بحث فنی
حذف اندازه مکانیسم فیلتراسیون غالب در فیلتراسیون غشایی است. ذرات بزرگتر از درجه نگهداری غشا در سطح جمع می شوند ، در حالی که آب ، یک ذره کوچکتر از آن عبور می کند. بنابراین ، لازم است فیلتراسیون مناسب برای وظیفه پیش رو انتخاب شود:

فیلتراسیون غشایی
جذب
شکل گیری کیک

فیلتراسیون غشایی در عمل که ذرات بزرگتر به دلیل اندازه منافذ از نظر فیزیکی حفظ می شوند.

palayesazan...
ما را در سایت palayesazan دنبال می کنید

برچسب : شرکت صنعتی پالایه سازان توس ,کارخانه صنعتی تولید انواع فیلتر ,خرید فیلتر ممبران مشهد, نویسنده : پالایه سازانpalayesazan123 palayesazan بازدید : 249 تاريخ : دوشنبه 7 تير 1400 ساعت: 13:54